Mycket på gång.

Hej på er! Det blir lite dålig och tråkig uppdatering just nu. Jag känner mig typ stressad hela tiden och har hur mycket som helst att fixa. Det är mycket på jobbet och det är mycket med flytten. Allt tar ju alltid så mycket längre tid än vad man tänkt sig. Idag har vi iaf fått kastrerat lilla Wille, Mikey har varit i den nya lägenheten och fixat, dock är där en hel del kvar att göra. Och jag har jobbat hela dagen idag och vi har fått hur mycket varor som helst. Puh!
Imorgon börjar jag dock lite senare och slutar lite tidigare. Vet inte om det blir en tur till lägenheten, eller om jag ska möta upp en tjejkompis. Och förresten, nästa helg hämtar vi hem en ny katt. En kompis till Wille!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0