A great night.

Hej hopp! Det var full rulle igår med jobb, hälsa på pappa, äta middag hemma hos mamma, hem till sofia och dricka lite vin och möta upp resten av gänget på Tegners. Och vilken utekväll sen! Hade riktigt roligt igår och jag träffade hur mycket gamla goa vänner som helst. En hel del nya också faktiskt! Hade otroligt roligt med mina tjejer iaf och idag är jag lagom trött. Tog taxi hem till pappa imorse (04.00), hämtade en väska med kläder jag hade där och promenerade sen hem till mamma för att sova (pappa hade sin flickvän på besök). Somnade nog vid halv fem och jag kan säga er att det var länge sen jag var uppe så länge. Det kändes dessutom konstigt att sova utan Mikey, vi har nog inte sovit utan varandra på över ett år. Anledningen till att jag sov hemma i Lund är dels för att vi idag ska  ha alla hjärtansmiddag här hemma hos mamma så Mikey dyker nog upp om någon timme och dels för att jag skulle slippa pendla hem mitt inatt. Vår sista buss går liksom vid 01. Men det blir det ändring på snart då vi flyttar in till centrum. Mikey hade dessutom lagfest igår så det gick nog rätt vilt till. Nä, jag känner att jag behöver en dusch och en kopp te.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0