19.04




Oj vad det har varit dålig uppdatering från min sida dem senaste dagarna. Men jag jobbar på som tusan just nu och tackar ja till dem extra dagarna jag kan få. Det blir en hel del fix och trix inför flytten också och då hamnar bloggen åt sidan. Men idag har jag faktiskt varit ledig, lika så imorgon. Har haft en lagom effektiv och mysig dag med Mikey. Slängt lite prylar, målat om träramen på en gammal vikvägg i tyg som vi fått av familjen för ett bra tag sen men vi har bara inte fått tummarna loss till att göra något med den. Men nu är den vit och fin och kommer troligtvis att få flytta in i vårt nya sovrum. Den ser sådär härligt hemmamålad ut, haha!
Imorgon bjuder dagen på en ansiktsbehandling, väldigt länge sen sist. Och sen ska jag och Mikey åka ut och fika på vårt favoritfik här ute på landet, Vindåkragård. Men kvällen idag bjuder inte på mycket mer än en tidning och en kopp te i soffan. Gjorde lite extra mysigt och tände massa ljus i lägenheten, vi har en hel del av den varan här hemma.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig?

Kram

2010-02-17 @ 20:10:00
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: a

detsamma :D

2010-02-19 @ 19:18:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0