TRESemmé!

Godmorgon! eller nä, godförmiddag, eller oj klockan är efter 12 så det blir godeftermiddag. Jag vaknade iförsig ganska sent idag, var helt slut igår kväll och det var skönt att få vakna av sig själv. Vi hade en jättemysig middag hemma hos mamma igårkväll, god middag och mycket snack. Idag blir det jobb igen och sen ska jag och Mikey nog bara mysa runt här hemma, käka middag framför en film i soffan.
På tal om något helt annat, jag fick ju en del hårprudukter av min kära mor för ett tag sen. Från märket TRESemmé, som numera säljs i vanliga mataffärer. Dem har från början bara sålts i frisörsalonger och använts av profesionella. Bla har dem använt produkterna på modellerna i Project runway. Nu har jag testat dessa prudukterna ett tag och jag kan inget annat säga än att jag är nöjd. En stor flaska balsam på nästan 1 l kostar ca 90 kr, vilket jag tycker är ett bra pris. Här om veckan fick jag även prova en volym mousse från samma märke och det verkar vara bra grejer.




Kommentarer
Postat av: TereseErica

jaha okej, jag brukar också jobba helger, det kan vara lite segt men härligt när man får lönen sedan! =)

2009-09-13 @ 12:50:00
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0