Love.

Nämen hej! Kom hem för en liten stund sen. Jag och Mikey blev bjudna på middag hemma hos Niki och Mange ikväll, Anna var även på plats och lite senare dök Sofia upp. Och vilken kväll, och för att inte snacka om kvällen igår när Emma hade födelsedagsmiddag. Ibland förstår jag inte hur jag kan ha så fina vänner? Både igår och idag har jag skrattat så att jag har gråtit. Men finns det något härligare?
Och förresten, cyklade bort och kollade på när Mikeys lag spelade hemma idag. Mikey är ju fortfarande skadad och skulle egentligen inte varit med alls idag men tränaren ringde igårkväll och bad Mikey vara med, iaf på bänken. Och vilken inhopp han gör min man, en pass och Mikey sätter bollen i mål. Det tog nog knappt 4 sekunder! Och ja, dem vann med 5-0.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag är redo för en ny vecka kan man lugnt säga! Vad ska du göra idag då? :)

2009-09-21 @ 08:02:22
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0