Kanske dags att lägga ner.

Vill inte göra er besvikna men funderar lite på att kanske sluta blogga, iaf för ett tag. På senaste tiden har det hänt så mycket annat, tiden och inspirationen finns inte riktigt längre kvar. Det är synd, för jag gillar verkligen att blogga och framförallt gillar jag verkligen att skriva, och att ha kontakt med er läsare. Men inpsirationen måste finnas där. Jag vill kunna leverera och inspirera er. Jag får suga lite på karamellen och så får vi se vad som händer.

Idag ska jag iaf upp till stan för lite lyxig egen tid. Ska bla iväg och få mina ögonbryn plockade och mina fransar färgade. Behöver dessutom inhandla en halsduk och en tjockade kofta eller tröja. Det börjar ju verkligen bli höst på riktigt nu.

Ta hand om er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mirjana

Det vore väldigt tråkigt om du slutade blogga. Har följt din blogg ett tag nu och gillar den. Den är väldigt jordnära och det alltid trevligt att läsa det du skriver. Men det är ju så klart du som bestämmer hur det blir! Ha det bäst!

2009-09-29 @ 17:23:30
URL: http://mirjanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0