Jag tackar för mig!

Jag känner inte att jag har något att blogga om just nu. Kom hem för drygt en timme sen och ska slänga mig i soffan nu med en kopp te, lite hallon och choklad. Har saknat den där riktigt inspirationen nu i några dagar och jag hoppas att den återkommer snart. Ska förresten upp tidigt imorgon och iväg till läkaren för att få reda på om jag är allergisk eller ej. Eller inte riktigt men vi ska iaf göra testerna imorgon och sen dröjer det väl ett tag innan man får veta.

Sov gott alla söta. Och om det finns något ni vill se mer av här i bloggen (speciellt nu när min fantasi och inspiration tryter lite) så säg bara till. Kanske finns det något ni vill veta eller se?!

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

ja att jobba i klädesbutik hade inte varit fel (: sov gott sötnos!

2009-09-16 @ 00:07:29
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0