It´s me.



Boxtröja/tunika - H&M
Tajts - H&M Trend
Espadrillos - Din sko
Väska - Secondhand


Satt precis i köket med en kopp te och bläddrade igenom senaste Metro bostad, och jag är så satans sugen på att köpa en charmig lägenhet uppe i stan. Hade jag varit lite mer impulsiv så hade jag nog stuckit till banken direkt, tagit ett lån och köpt mig en lägenhet idag. Men det funkar ju inte riktigt så. Men jag vill ha mitt eget, alltså jag och Mikey vill ha vårt eget. Men det kommer nog dröja ett  tag, det blir nog en hyreslägenhet till efter denna. Kanske lagom till när barn kommer in i bilden.

Kommentarer
Postat av: emma

min pojkvän tvingar med mig på hans systers 30års fest haha. massa släktingar ska vara där. jobbigt. hoppas du har en bra kväll nu sötnos?

2009-09-18 @ 19:16:55
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0