Amen..

vad är detta? Varför är jag nästan alltid så satans trött och seg. Ibland kan jag bli det om jag inte gjort så mycket under dagen men oftast gör jag ju alltid något men ändå känner jag mig så förbaskatt lat, trött och seg. Kan det bero på allergin? Okej, nu ska jag inte skylla allt på allergin för jag har nog kännt mig ganska trött innan den uppdagades (om det nu är allergi, något måste det vara iaf). Måste nog ta mig till närmsta naturapotek och köpa på mig en massa piller som gör att man blir pigg och glad. Eller glad är jag ju men man blir ju lite gladare om man har mer energi i kroppen. Och kom inte och säg att jag ska dricka sådan där äcklig blutsaft mot järnbrist för det smakar skit. Kanske ska börja rannsaka mig själv och vad jag stoppar i mig, kanske ska börja röra på mig mer? Men jag som tycker att jag är ganska duktig på det där. Försöker att äta nyttigt, få i mig allt som man ska få i sig, jag cyklar till jobbet vilket ibland tar 40 min och jag försöker komma ut på små promenader ibland. Jag dricker ju för tusan grönt te!
Nä det måste bli ändring på det här.

Kommentarer
Postat av: sandra<3

annars då gööolis??/ kram,kram

2009-09-14 @ 18:58:55
URL: http://thesandralife.blogg.se/
Postat av: rikauteliggare

hejsan, åh vad kul tack :) jag bor i västerås :)

2009-09-14 @ 19:10:07
URL: http://rikauteliggare.devote.se
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Haha okej, är det inte kul? :D

2009-09-14 @ 19:17:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0