Oj,

vilken fest, vilken lycka. Respektive, släkt och vänner sammlades på klubben någon timme innan. När sen killarna dök upp sjöng vi in dem "-det går bättre och bättre dag för dag ...". Dem tog emot jublet och applåderna. Sen blev det vilt och det dansades på bord, stolar och såklart på golvet. Det var så härligt att se alla i Mikeys lag så glada och stolta. Igårkväll var vi alla som en ända stor familj. Jag dansade i mina nya 12 cm skor, blev uppbjuden av "gammlingen" i laget (37 år) och vi dansade tryckare, eller snarare någon form av vals, nej men sådan dans som äldre personer dansar, när man står riktigt nära och svänger runt på dansgolvet, alltså nu menar jag mormor och morfar dans.  Blev uppsliten på golvet av målvakten (han kunde inte dansa, han kastade mest runt mig) och självklart dansade jag med min man, vi dansade alla tillsammans.
Idag är jag trött men mår hur bra som helst. Mikey har lite ont i håret men det är ingen större fara. Det blir till att fixa och dona lite här hemma innan folket kommer.



Efter slutsignalen

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad trevligt du verka ha haft det! Allt bra med dig idag?



Kram

2009-10-25 @ 15:49:41
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad skönt att höra! Det blir ju mycket trevligare om man kommer bra överens med alla i laget också. Jag har också haft en bra helg som jag spenderade med lite vänner och med familjen här hemma! Hur ser din vecka ut då? :)



Kram

2009-10-26 @ 07:34:05
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Okej, här har det gått vilt till :) Kul!

Igår hittade jag inte på särskilt mycket, fanns inte så mycket att göra. Kollade på Ensam mamma söker :) Kollar du på det? :D

2009-10-26 @ 14:20:41
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0