När det känns i både kropp & själ.

Oh jag är trött och har redan träningsvärk i benen och armarna efter dagens jobb på Village. Min kropp och mitt huvud känns båda sådär extremt trötta och det är först nu ikväll runt elva tiden som jag kunnat pausa i soffan med en kopp te, en riskaka och en mazarin. Och ingen ordentlig middag har jag fått i mig idag heller! Slutade kl 18, var hemma strax efter sju, åkte och storhandlade vid 8, duschade vid halv tio och nu vill jag bara gå och lägga mig. Börjar kl 10 imorgon men slutar redan kl 15. Då ska jag hem och bara andas lite och göra mig iordning för vid sex tiden ska vi på middag hemma hos C och H. Och i helgen är jag ledig, fatta vad jag uppskattar mina lediga helger nu förtiden.

Natti

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jaha okej, det måste vara gökul att jobba i en inredningsbutik. Jag älskar inredning :)

2009-10-16 @ 18:38:26
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0