LP.


Liselotte Watkins

Min
första dag på Village igår gick bra och snabbt. Direkt efter jobbet tog vi oss in till Lund då pappa bjöd på middag. Mycket gott och väldigt trevligt. Jag rensade lite till på mitt gamla rum och vi planerade den kommande renoveringen av pappas lägenhet, och att det förmodligen blir en flytt till våren. Vi ska hjälpa pappa då det kommer att bli en hel del jobb.  Sen spenderade vi resten av kvällen med att lyssna på pappas gamla LP skivor, en perfekt tisdag. Idag är vi på båda lediga men lite slitna, micke har jätteont i sin visdomstand och inte sovit så bra inatt och jag har också vaknat för att han har varit vaken. Jag har börjat få lite ont i halsen och min allergi vill inte ge med sig. Misstänker att det kan vara damm och kvalster allergi? Kul! Jag som älskar att städa, speciellt ofta.


Kommentarer
Postat av: stefanie

Aha okej. Village...känner igen det, klädbutik?

2009-10-14 @ 15:29:28
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0