Happy birthday to everybody.



Hejsan svejsan! Ganska nyss hemkommen och ska strax börja steka upp lite aborre till middag, hur gott som helst. Har varit uppe i stan med tjejerna och lunchat + fikat. Sen en promenad hem till Sofia i regnet. Har fått handla lite presenter idag också till alla som har bestämt sig för att fylla år samtidigt, det är så här att först fyller min syster år i Augusti, sen är det jag i början på oktober, Mikey tre veckor efter, min kusin dagen efter Mikey, pappa och farmor på samma dag nästa vecka, min mamma 2 dagar efter pappa och farmor, plus två nära tjejkompisar. Ja jag har säkert missat någon! Så även fast att jag har haft lite extra pengar denna månaden vilket verkligen har varit underbart då jag kunnat köpa på mig sådant som har fattats och som jag inte har haft råd med innan. Men visst är det så att när man väl sen har lite mer pengar så har man så mycket utgifter. Då har allt plötsligt tagit slut samtidigt, så som mascara, hårprodukter, ansiktskräm och + då att alla fyller år samtidigt. Typiskt! Men det ska nog lösa sig det också ska ni se. Nu ska jag hinna se ett avsnitt av The hills innan maten och sen blir det film.

Puss

Kommentarer
Postat av: Stefanie

OKej, skönt att ta det lugnt ibland! :)

OKej, hopppas han blir bättre! Din man/kille. Han har väl inte fått influensan?



Ja du...jag sitter i kö med Telia. De ska ringa upp mig när som helst. Hade bokat så en installationstekniker ska komma och hjälpa oss med det trådlösa nätverket. Han skulle komma imorgon, men en tjej från Telia ringde idag och sa att de hade mycket och göra så vi ändrade tiden till fredag. Men sen kom jag på att vi ska till IKEA på fredag så han kan inte komma. Och ja det är en lång historia, så nu var vi tvugna att ringa till kundservisen pga att en jag pratade med på Telia sa att vi inte ens bokat en installationstekniker. Åhh! Jobbigt....

2009-10-28 @ 19:41:42
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

snygga bilder!

2009-10-29 @ 09:14:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Okej, men det var ju tur! :D



Ja det får vi hoppas!

Vad har du gjort idag?



Läs om inlägget vad som hände på sjukhuset!

2009-10-29 @ 20:33:57
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0