Det är tisdagkväll & jag är trött.

Gud vad skönt det är att vara hemma. Jag har inte varit hemma sen nio imorse, och det är ganska många timmar när man först har jobbat på Ica Maxi och sen varit på personalmöte på Village hela kvällen. Jobbar hel dag imorgon på Ica men börjar inte förens kl 12 och fy bubblan vad skönt, då kan jag iaf få sova till nio. Får väl också berätta att jag shoppat lite idag. Var egentligen ute efter en mellan jacka, alltså en jacka mellan sommarjackan och den riktiga höst/vinterjackan. Men det känns nästintill omöjligt så det fick bli något liknande. En kavaj + lite annat smått och gott. Men jag tycker att vi gör så här att jag visar allt imorgon, är det okej? Bra då kör vi på det!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

oj du är flitig som jobbar så mycket (: har du haft en bra kväll?

2009-10-07 @ 00:31:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0