Something nice.

Hej!
Idag är det riktigt skit väder rent ut sagt här nere i Malmö. Mikey är iväg och spelar fotboll och jag sitter hemma och myser i soffan. Kvällen igår var rolig. Vi var ett gäng tjejer hemma hos sofia, sjöng sing star (jag är fortfarande obesegrad), drack några cider och hade allmänt trevligt. Lite senare dök det upp lite killar också. Det blev dock en ganska lugn kväll och min älskade mikey kom och hämtade upp mig vid ett. Det var skönt att krypa ner i sängen nyckter och trött brevid honom. Idag ska vi "hem" till Lund. Först blir det ett stopp på Nova Lund, otroligt länge sen jag var där nu. Och sen ska vi hem till pappa för att äta middag med honom och farmor. Efter det ska vi förhoppningsvis hem till Niki en stund, får passa på när man är hemma i Lund. Även fast vi träffades igår. Vi hörs väl sen! Kanske jag hittar något fint på Nova.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; jo det är lite svårt i början :) Men ta hjälp av www.designadinblogg.se

Därifrån har jag lärt mig allting :) Fråga bara om det är något :)

2009-05-24 @ 13:57:29
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Blev det en trevlig kväll igår alltså? :)

2009-05-24 @ 14:03:56
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0