Saturday.

Blev en trevlig och ganska lugn kväll igår. Väldigt kul att träffa M och M. Idag var tanken att jag skulle kolla när Mikey spelar match, första malmöderbyt. Men just nu verkar inte vädret tillåta det. Har regnat hela morgonen! Har jag tur spricker det upp.
Åt frukost för en stund sen och jag åt hur mycket som helst, har alltid älskat frukost. Speciellt när man har en massa nytt pålägg och sådär hemma. Har tänkt att jag ska äta stadigare frukostar nu, ännu stadigare än innan och sen äta mindre till lunch och middag. Det sägs ju att det är det bästa. Men att vi gärna äter lite frukost och sen vräker i oss en massa mat senare på eftermiddagen, och då är man ju oftast inte lika aktiv som under dagen. Och man ska ju starta dagen på bästa möjliga sätt. Ge kroppen mycket näring. Idag fick jag iaf i mig tre havreknäckrebröd, två skorpor, en kopp grönt te, en actimel (som är bra för magen och hela imunförsvaret) och en banan. Inte så illa!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se om det blir någon fotboll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0