Monday.

Hej!
Nu har jag ändrat bloggen ytterligare. Jag vill ha det väldigt enkelt och stilrent och ska få hjälp av en snäll tjejkompis som är väldigt duktig på just webbdesign. Det tackar jag för! Solen lyser med sin frånvaro men dem har lovat strålande sol och 20 grader längre fram i eftermiddag, så det hoppas vi på. För jag ska ju möta upp Carro i stan för att spana in lite bikinis och annat kul. Ikväll kommer Sofia och eventuellt Emelie hem till mig. Det blir sista måndagsklubben för sen far ju Sofia sin väg. Men jag och emelie kan ju försöka pricka in några måndagar även fast hon har flyttat tillbaka till Lund.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Och förresten, min kära vän Niki har startat en blogg (igen). Ni kan ju ta en titt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0