Min hy strålar.


(försökte mig på ett litet leende men jag är inte så bra på det där, haha)

Idag har jag använt en färgad dagkräm från Lumene + ett kompakt puder från The Body shop, vilket jag aldrig gör. Äger inte ens en fundation och gillar inte att kleta på en massa på huden. Men idag testade jag och visst blir det skillnad. Man får lite mer lyster och huden upplevs slätare och finare. Jag har ju på senaste haft lite problem med min hy och en fundation hade kanske kunnat göra lite underverk på ytan. Vet inte om det syns så tydligt på bilden men tycker allt att min hy ser ganska bra ut här. Min färgade dagkräm innehåller dessutom solskyddsfaktor 10 tror jag. Sen använder jag ett ganska rosa/aprikost rouge från Loréal både på kinder, ögon och några svep över läpparna. Blir väldigt fräscht och fint.



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag har jag inte hunnit med så mycket än, men är ledig för en gångs skull. Ska bara njuta av det och ta det lugnt. VAd ska du hitta på denna lördag? :)

2009-05-23 @ 10:45:51
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Salsa

Fint!

2009-05-23 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0