En duktig Nathalie.

Nu har jag både städat här hemma och varit iväg och handlat. Och det blev jag minsann hungrig av så nu har jag precis fått i mig lite mat, ägg med kaviar bla. Mycket gott! Tänkte sätta mig och läsa ut min bok efter jag sagt hejdå till Mikey som snart ska bege sig till fotbollsträningen. Måste ut och vattna mina blommor också. Blev helt lyrisk efter att jag varit och handlat. Jag sådde ju några frön här och var tidigt i våras, mars tror jag det var. Och för några veckor sen började det sticka upp lite grönt, men jag trodde inte att det skulle bli mer. Men hör och häpnad, dem har börjat blomma och jag kan se att fler knoppar är på väg. Det är väl konstigt vad man kan bli glad för så lite.



Och se hur fint köket blev, ja nu vet ni ju inte hur det såg ut innan men iaf. Och frukskålen står inte längre tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0