Affärsidé.

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen. Vi startade dagen med att äta frukost ute i solen på framsidan. Sen begav vi oss in till Lund en sväng, för att sen ta bilen hem till pappa och hälsa på. Sen drog vi alla på en spontan fika hem till farmor, bullar och gott pålägg. Efter det släppte vi av pappa i stan och vi körde hem till mamma en sväng. En kopp te och lite skitsnack sen var vi på väg igen. Har pysslat lite ute på baksidan, hade velat ha fler blommor och sådär. Jag älskar ju att hålla på i rabatterna, fixa och dona. Har planterat basilika i en kruka på framsidan och den har tatt sig jättebra. Här om dagen gjorde vi basilika och vitlöks biffar. Mina lavendelplantor är snart på g också, ser att dem har börjat knoppa sig. Letar just nu utemöbler till baksidan, har kontakt med en antikhandlare som mamma känner, han hör av sig få fort han får in något intressant. Sen ska jag nog plantera lite fler fina blommor i en massa krukor och lite andra roliga örter. Lite gräslök också tror jag! Man kanske skulle bli trädgårdsmästare? Har även funderingar på att öppna eget, kanske med en vän. Har en liten affärsidé, något som ligger mig varmt om hjärtat. Vill inte avslöja något, vi får se!
Nu blir det fisk och potatismos.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0