09.53

Morrn morrn! Strålande väder idag också. Och tyvärr blir det fotboll även idag. Vilket jag inte riktigt är sugen på! Och då tänker säkert ni "-men skit i att följa med och kolla då". Men Mikey spelar inne i Lund idag och direkt efter att matchen är slut ska vi hem till min farmor på middag med resten av släkten och hon bor ganska nära fotbollsplanen. Så för att slippa ta buss, tåg och sådär så åker jag med Mikey. Vi har dessutom ganska bråttom efter matchen. ja, så ligger det till!
Har iaf haft en mysig och lugn helg som har spenderats med Carro & Henke och Amanda & Steven. Imorgon ska jag faktiskt jobba, hela dagen!

Nu blir det frulle. Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja jag är supernöjd de svarta var hur snygga som helst :D inga håriga "" fötter här hehe

2009-06-01 @ 03:07:26
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0