Vi hörs imorgon!

Vi myser som bara den i soffan. Gjorde hallon, blåbär och banan smoothies. Oj så gott! Sen tog jag tre bitar av chokladen. Blev ju supermätt! Många av er tittar kanske på Lets Dance? Vi är inga jättefan. Har tittat på en dokumentär som gick på Svt24. Handlade om en man som blivit rånad i sin butik här i malmö. Och det handlade även om rånarna, två unga killar i 20års åldern. Jag gillar dokumentärer, när det är på riktigt. Intressant, mycket intressant. Nu ska jag ringa min mycket kära vän Niki och sen hoppa tillbaka till soffan brevid Mikey och katten igen. Ha en fortsatt bra fredag kväll.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det var lugnt igår...Händer idag? :)

2009-03-14 @ 08:47:54
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0