Onsdagen.

Oj oj oj vad trött jag är. Det är krävande med utbildning och krävande med nytt jobb överhuvudtaget. Men det är kul och än så länge känns det bra. Vi är ett ungt team, och VDn är också väldigt ung. Det är jag och fem killar som har börjat med utbildning nu, så man känner sig lite utanför ibland, blir mycket killsnack. Men det fungerar!
Vi måsteäven vara klädda på ett visst sätt då vi ibland får besök av kunder mm. Så för killarna gäller kostym och för oss tjejer, vi är tre (snart bara två), helst klänning eller jeans, skjorta och kavaj. Men så är det : )

Har varit hemma hos Mikyes mamma nu en stund på kvällen, hon bjöd på mat och vofflor. Tackar man inte nej till!

Nu ska jag umgås lite med hjärtat, han åker ju imorgon! Så vi hörs imorgon efter jobbet.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0