Jag & min katt.

Morrn! Eller, räknas nog inte som morgon längre. Hoppas ni sovit gott, det har iaf jag gjort. Steg upp vid halv nio och åt frukost, hade ju en massa nytt och gott pålägg hemma. Det är fint! Mikey drog precis iväg till jobbet och jag ska snart sätta igång med att städa, det blev aldrig av igår. Och kl 14 ska jag tvätta! Vill ha lite koll på katten också som är ute och ränner. Här finns ju en del andra katter på området och Malte har ju träffat en kompis, dem springer runt och jagar varandra men ibland så ryker dem ihop och slåss. Och jag gillar inte det men hey, det är ju så det fungerar. Har man sin katt ute så får man räkna med sånt. Och vi har ändå inte ute honom så jättemycket! Och han får bara vara ute när det är någon hemma. Kanske lika bra att han är ute nu ändå, för när jag drar fram dammsugaren sticker han under soffan direkt.

Och ikväll kommer pappa hit, han ska laga bruna böner med fläsk till oss, vilket jag aldrig ätit innan. Men jag kan inte säga att det är äckligt för jag har ju aldrig smakat det. Så vi får helt enkelt se vad jag tycker ikväll!
Mikey har som vanligt fotboll så han blir eventuellt lite sen till middagen.



Nej, nu får jag sätta igång här. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0