Saturday.

Kvällen igår var mycket trevlig. Det blev inte bruna böner med fläsk, då Mikey gnällde. Istället blev det en god kycklinggryta som jag och pappa gjorde. Mikey kom hem lagom till middagen, lyx. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter och myser i morgonrock i soffan. Killen är som vanligt iväg och spelar fotboll, match idag. Tänkt vad mycket egen tid jag får trots att vi är sambos. Ikväll blir det ännu en middag med familjen, fast hemma hos Mikeys mamma där även min mamma, hennes man och min lillebror kommer att infinna sig. Vi är även bjudna på förfest och eventuellt utgång sen, vi får se hur mycket vi hinner med.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0