Nathalie från jobbet.

Nämen hej på er! Här sitter jag på jobbet, lagom sliten. Ont i både halsen,magen och huvudet. Det känns inte bra det här alltså. Vi har fyra sjuka på jobbet, syrran är jättesjuk och hon ju sovit hos mig två nätter. Och nu känner jag att det kommer krypandes även till mig. Och jag har inte tid med det, och jag vill inte heller. Ikväll när jag går och lägger mig ska jag be till gud att jag inte ska vara sådär jobbigt sjuk imorgon. Har varit fullrulle på jobbet idag, massa företag att ringa och återkomma till. Har även ringt och fixat referenser till tjänsten jag sökt. Var ju på anställningsintervju igår, och det gick nog bra får jag säga. Vill inte säga eller berätta för mycket, och jag hoppas inte på för mycket heller. Vi får se helt enkelt! Sålänge får jag sitta här vid mitt skrivbord, dator och headset och ringa runt och prata med trevliga och mindre trevliga personer via telefon. Har ju faktiskt bara jobbat här i en vecka, men det är inget "lätt" jobb. Det krävs tålamod och en hel del annat och jag känner väl att jag kanske skulle trivas ganska mycket bättre på tex det jobbet jag nu sökt. Men får jag inte detta så kommer det ju säkert fler chanser.

Nu får jag återgå till mitt arbete här!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0