En torsdag på jobbet!

Hej på er! Hoppas allt är bra. Själv sitter jag på jobbet vid min dator, har lunchrast. Idag har vi fått prova på att sälja, det är inte lätt. Många vill inte ens lyssna på vad man har att säga! Men förhoppningsvis ska väl det ändras.

Imorse vinkade jag av Mikey, det kändes ganska tråkigt då vi inte hunnit umgås så mycket i veckan och nu ses vi inte alls i helgen. Men syrran kommer ju och sover över och det ska bli kul. Och sen har jag ganska mycket att stå i också. Jobb, tvätt och annat fix. Och födelsedagsfest på lördag!

Det blir lite tråkiga uppdateringar just nu, men jag lovar att det ska bli bättre. Imed jag har varit arbetssöknade har jag ju kunnat leverera många roliga inlägg under en dag. Men just nu kan jag inte det! Jag är hemifrån ungefär 6-7 om dagen, sen när man kommer hem ska det lagas mat och sen känns det nästan som att man ska gå och lägga sig direkt. Men när jag har kommit in i detta lite bättre så kommer nog inte bloggen bli lika lidande heller.

Nu får ha en fortsatt bra torsdag!

Puss

Kommentarer
Postat av: emily

Helgen lär ju bli topp fin iaf :)

2009-03-26 @ 15:18:04
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag är helt slut efter skolan! Allt bra med dig idag? :)

2009-03-26 @ 17:59:04
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0