12.49

Man får väl glädjas lite åt att det är fredag idag. Att syrran och jag ska ha fredagsmys, att min fina vän Niki fyller år, att hon har födelsedagsfest imorgon och att det bara är några dagar kvar tills Mikey kommer hem. Igår lyckades jag sälja till en kund. Den enda av oss nya som lyckades! Kändes bra, men annars är det ganska segt. Jag hoppas det beror på att man inte är en topp säljare än och att det blir bättre med tiden. Idag slutar vi en timme tidigare, vilket är skönt. Så ikväll ska väl jag och syrran laga mat och bara ta det lugnt !

Hoppas ni får en bra fredag! Vi hörs snart igen

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, det ärh helt ok idag! Händer i helgen då?

2009-03-27 @ 13:55:37
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0