Spontant.

Hej hopp! Jag har redan hunnit med en morgonpromenad och att äta en lång frukost med min Cosmopolitan. Om några timmar dyker mamma och lillebror upp och väldigt spontant bestämde vi att lillebror ska sova över här idag. Behöver jag inte sitta ensam ikväll! Så jag och lillebror kommer väl att laga lite mat och spela spel. Mikey kommer inte hem förens vid 21 tiden ikväll. Jag trodde att det skulle bli fint väder idag så att man hade kunnat sitta ute i solen och fika men tyvärr är det ganska mulet, dock inte kallt.

Nu ska jag diska undan lite och sen hoppa in i duschen!



Puss



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Har du haft det bra? :)

2009-07-22 @ 10:40:44
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Stefanie

vi var i krakow :) eller hur det stavad, men själva centrum där var rätt fint.

Vi åkte ett jättegammalt natttåg, Usch va äckligt!

Sen var vi i auschwits och kollade hur det såg ut efter kriget och allt sånt. himla tråkigt

2009-07-22 @ 12:12:02
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0