Söndagen.

En väldigt lugn och mysig söndag. Har donat lite här hemma, duschat och myser fortfarande runt i min morgonrock och raggsockor (älskade morgonrock), läst lite bloggar och ätit lunch. Nu börjar det skymma och klockan är strax kvart över fyra, men det går på rätt hål och dagarna blir bara ljusare och ljusare. När jag var ute en sväng innan sa jag till Mikey att jag tyckte det luktade vår, knappats troligt men ändå. Januari känns lite som en transport månad, men när vi sen kommer in i februari tycker jag det börjar kännas lättare. Då ska ska börja plantera lite blommor i våra rabatter så att det blir fint till sommaren. Det tycker mormor och farmor är viktigt och dem har frågat några gånger om vi inte ska ha lite fina krukor och plantera lite fina vår blommor, och visst ska vi det. Kan jag kanske få användning för mina kunskaper!

Till middag ikväll blir det kycklingfilé i kokosmjölk, med vattenkastanjer, sockerärtor, bamboskott, vitkök, thai sweet chili sås och lite matlagningsgrädde. Väldigt gott!

Förutom morgonrock så hade jag gärna haft något från Victoriasecret på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0