Tjena fuldag..

och toffs mitt på huvudet. Jag har inte ens gått utanför dörren idag, eller jo när jag i förmiddags var och kollade posten. Jag har bara gått runt här hemma och inte gjort speciellt mycket vettigt. Tyckte jag var jätteduktig när jag fyllde diskmaskinen och körde den. Men har jag tömt den? självklart inte. Ibland kan jag vara så satans lat och så har jag dessutom klämt i mig 5 kanelbullar, faktiskt utan skuldkänslor . Men varför får jag ångest om jag då och då, väldigt sällan stannar hemma en hel dag. Jag brukar ju ha ganska mycket att göra, många att träffa, dittan och dattan. Då är det väl inte fel att stanna hemma en dag? Så nu har jag tänt lite ljus, för att det ska se lite mysigt ut, som att jag har suttit hemma och myst hela dagen.

Nej, om man skulle ta och gå ut och kolla posten igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0