Ränderna går aldrig ur.

Så nu har mamma och lillebror precis åkt hem, alltid trevligt att ha dem här och jag känner mig på bättre humör. Vi hittade gardintyg till oss på Ikea, som min låtsasfarmor ska sy. Och lite annat smått som är bra och ha. Sen fikade vi lite och lillebror lekte med Malte, som för övrigt är helt slut nu. Ikväll har Mikey sagt att han ska lägga sig i tid (vi får se hur det går), då dem ju spelar final imorgon. Så det blir helt enkelt en lugn hemma kväll. Imorgon efter matchen ska vi med Mikeys bror och hans sambo hem, lite vin, mat och spel.



Valde faktiskt ett blå/turkost- vit randigt tyg vid namn Sofia, då vi båda gillar randigt och vi har en del turkost i vardagsrummet. Jag hoppas det blir okej och inte känns för mycket. Men hey, ränder går aldrig ur och vi har en del andra ränder här hemma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0