Nyhet: Bli brun medans du sover!

Nämen hej, god förmiddag på er! Vi låg och drog oss lite imorse, det var skönt. Sitter och läser tidningen i soffan nu, vi har fått sydsvenskan i tre månader av mamma, något sånt erbjudande. Inte helt fel!
Så, vad händer idag? Jo. vi ska åka och handla och senare i eftermiddag ska vi äta middag hemma hos Mikeys mamma som nu är hemma från Thailand. På tal om thailand, så drömde jag inatt att jag var jättebrun (för det blir man ju i thailand). Och folk frågade hur jag kunde vara så brun, och då svarade jag bara att jag såg ut såhär när jag vaknade imorse, haha. Tänk om det hade varit så, det hade inte varit illa det ni. Helt perfekt skulle jag kalla det!
Men först och främst ska jag hoppa in i duschen, och hey idag mår jag mycket bättre.


(Kreta 08)

Så här brun var jag : ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0