Nämen hej!

Idag vaknade jag, hör och häpnad, kl 7. Hur kan man vakna så tidigt av sig själv? Jaja, det gjorde jag iaf. Så jag och katten steg upp, man kan ju bara glömma att få med sig Mikey upp så tidigt när han inte jobbar. Själv föredrar ju jag att komma upp i tid, dock inte kl 7 kanske. Men vid halv nio steg Mikey upp och då drog vi iväg och handlade lite, bla bullar. Hur gått är inte det på morgonen?
Så idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon. Och då ska vi hem till sofia och träffa lite annat folk, bla en tjejkompis som numera bor i Norge, länge sen sist vi sågs så det ska bli himla kul. Blir väl lite vin, kanske utgång för dem andra, inte för mig, känns inte så just nu iaf. Men väldigt trevligt ska det bli iaf.

Förresten så såg jag att Linn tipsade om denna urfina tröjan från Kappahl, ja Kappahl. Lite otippat men iaf, ett riktigt fynd. Och jag är ju väldigt förtjust i randigt. Det kan aldrig bli fel! Hittade bara den röda varianten på hemsidan men den ska finnas även i blått och senare i vår ska den komma ut i vitt också. Jag hade ju föredragit den i blått, lite lös till ett par jeansshorts en sommarkväll. Eller vad säger ni?



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : varsegod! :)

2009-01-22 @ 11:36:20
URL: http://alltinsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0