Jaha då..

var man hemma igen, det gick jättefort på vårdcentralen så fort att jag faktiskt blev arg. Jag betalade ändå 150 kr och jag hann knappt in och vända sen var jag ute igen. 150 kr för knappt en minuts läkartid. Läkaren sa till mig att jag skulle boka en ny tid i receptionen då dem skulle ta bort den och skicka ett prov på analys. Då blir det ju 150 kr till ! Varför avlägger dem bara inte lite extra tid på varje patient, så slipper man återkomma och betala ytterligare en gång. Han hade ju kunnat ta ett prov idag och få den iväg skickad. Jag kände mig faktiskt blåst på pengar och det sa jag också till receptionisten. Sa att jag tyckte det var jättedåligt att jag fick betala 150 kr för den korta stunden, och då menar jag verkligen kort. 150 kr känns kanske inte så mycket, men i längden blir det och för den korsta stunden är det jättemycket. Gör dem såhär för att få in mer pengar eller?
Jaja, ska snart fixa lite mat. Hoppas allt är bra med er.

Hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0