Glasögonorm.

Tja! Hoppas ni sovit gott, det har jag. Idag blir det lite små ärender, ska bla handla lite mat och köpa med mig en massa galgar hem, för det har vi verkligen brist på här hemma och jag vill kunna hänga upp de mesta av mina kläder. Bättre för kläderna och så får man en bättre överblick av vad man har. Hade behövt rensa lite också, ut med gamla tråkiga vinterkläder. Men det tar vi en annan dag : ). Måste förresten ta tag i det här med glasögon också. Ett par som dessa hade jag gärna velat ha, himla snygga.


(smarteyes.se)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo det är bra med mig! Nu ska jag precis sätta igång och dammsuga här hemma. Har du dålig syn alltså? :P



Kram

2009-01-30 @ 13:22:12
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Där ser man. Jag har också glasögon ibland faktiskt, men det har ju blivit inne med att ha nördglassögon, så man måste ju fråga :) Hur gick det med inköpet av galgar då? :)

2009-01-30 @ 13:34:25
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0