Fotbollsfru.

Hej på er!
Fia har precis gått. Vi har kollat på Sex and the city - The movie (för tredje gången, eller är det fjärde) och druckit lite champagne som aldrig blev öppnad på nyår. Och ja ni vet, snackat lite skit, sånt som bara tjejer snackar om. Himla trevligt!

Imorgon blir det fotboll, ska möta upp Fia i hallen, mikey spelar igen och nu är det dags för kvartsfinal. Mycket spännande! Ska möta dem andra flickvännerna, systrarna och kompisarna där. Även Mikeys bror och hans sambo kommer, och förmodligen även min mamma, lillebror och låtsaspappa. Ja ni ser, jag lever mer eller mindre i en fotbollsvärld där nästintill alla gillar fotboll, spelar, har spelat. har en pojkvän som spelar ect. Alla i min familj har spelat fotboll, lillbrossan gör fortfarande. Så är det! Och ja, jag älskar att se Mikey spela fotboll, jag har aldrig beklagat mig över den (kanske någon enstaka gång) men jag gillar att han spelar, att han gör sin grej. När jag ser han spela så ser jag liksom honom i hans rätta element, och jag älskar det. Jag vet själv hur det känns, det är skit kul att spela matcher, lite mindre kul att träna, men det är kul. Jag ångrar många gånger att jag slutade och lät andra saker bli roligare och mer intressant. Om jag ändå bara vågade börja spela igen. Men, det var ändå ett antal år sen jag slutade. Så jag lever min dröm genom Mikey, jepp.

Well, nu sitter jag här själv! Nej för tusan, katten är ju här. Men iaf, Mikey är hemma hos en killkompis. Men det gör inget! Som sambo uppskattar man egentiden, lite iaf.



Så mysigt det ser ut med dem svart och vita tavlorna och den lilla nallen på soffan. Fint ! : )

Kommentarer
Postat av: My

Du kan börja spela med mig Nathalie! ;)

2009-01-04 @ 11:26:55
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0