Försöker...

göra något kul med tyget vi fick av Mikeys mamma från Thailand. Tanken är att vi på något sätt ska hänga det över sängen, men så länge ville jag komma på något annat då jag tycker att det är så himla fint. Så det fick agera lite som ett överkasst till sängen, tillsammans med min fina filt (som man även kan hänga över axlarna då den är utformad till det) från Polen som jag fått av en mycket kär vän. Jag gillar verkligen att mixa och blanda lite olika fäger och stilar, fast med en tydlig bas.





Vårt än så länge ganska vita och enkla/tomma sovrum. Hänger dock en fin guldspegel och en tavla med guldram på två av väggarna. Har lite guldtema! Tanken är att vi ska få upp lite fler små guldtavlor, tyget, nya sängben, lite snygg förvaring under sängen som tex korgar mm och någon fin bomullsmatta på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0