"Fastlandsbullar"?!

Nämen hej på er! Har haft en liten tv och datorfri för/eftermiddag! Följde med Mikey upp till stan ändå, han blev fin i håret och vi gjorde några snabba ärender. Sen åkte vi hem och fikade lite och busade med lillen. Och nu har vi precis kommit hem från en timmes lång promenad. Gick inom ICA och handlade lite smått, och så köpte jag två fastlagsbullar (har alltid sagt fastlandsbullar, så när jag sa det till kvinnan inne på konditoriet skrattade micke. Men hey, jag är som ett barn, säger det som jag tycker att det låter, men nu har jag iag lärt mig). Dem ska vi äta ikväll efter maten!
Känner mig fortfarande lite seg och halvdålig, så jag ska bara kurera mig ikväll. Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

jag säger bara semla, jag ^^



Sv. tack. Asch, det kommer ska du se :)

2009-01-15 @ 16:53:50
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0