En silvermedalj.

Godförmiddag! Hoppas ni sovit gott, jag har iaf inte fått mina 8 h men har nog sovit gott dem timmarna jag har fått. Malte har hållt låda inatt och det har plingats och ringt i mobilerna. Mikey drog precis iväg till jobbet, får se vad jag ska hitta på idag. Ska iaf få i mig lite frukost snart!
Tyvärr blev det bara silver igår, men man får väl säga att bara ta sig till final är riktigt bra. Mikey var dock riktigt besviken. Dem mötte ett lag som spelar i två divisioner högre upp än dem och det är aldrig lätt. Efter matchen och prisutdelning drog vi ju som sagt hem till Mikeys bror och sambo. God mat, spel och lite vin, himla trevligt !

Nä men vi hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0