En lördagsmorgon.

Inatt har jag sovit riktigt gott, förutom att jag vid ett tillfälle vaknade till av att jag råkade mer eller mindre lägga mig på katten, men han flyttar sig snabbt. Fick ett sånt ryck imorse när jag gick upp, började städa och torka av under vasken, lätt att det blir lite äckligt där under. Och la alla saker som ska sorteras i olika kassar. Jag kan få sådana ryck ibland! Hur kul det nu kan vara en lördagmorgon?
Har laddat med c-vitamin brustablett och en apelsin till frukost, är så himla trött vissa dagar. Igår somnade jag i soffan vid elva, en fredagkväll. Vad fan är det? Och ikväll ska vi ju på middag, vill helst inte somna då. Ja, och nu under dagen ska jag väl inte göra så värst mycket. Mikey har redan kollat posten, haha så det kan jag ju inte göra. Blir väl att jag busar med lillen och plockar undan lite här hemma. Visst ja, diska ska jag ju göra och tömma diskmaskinen.

Vi hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0