Eko.

Har precis gjort mig lite sen lunch, visste verkligen inte vad jag skulle göra. Det är så tomt i kyl och frys nu så jaa, såhär har vi aldrig haft det innan. Inget kött, fisk, kyckling eller annan mat som man kan ta fram lite snabbt och äta.
Ni ska se listan som vi skrivit, hur mycket som helst av allt möjligt. Det är så skönt när man sen kommer hem och fyller kyl och frys med massa god mat. Jag älskar att stor handla! Ni kanske tillhör gruppen som hatar att handla?

så iaf, till lunch fick det bli knäckebröd utan smör (då smöret var slut) med korv som bara ramlade av. Lite gurka som jag doppade i guacalome, en avocado och en kopp te. Fint va? Tror jag ska klämma i mig några kanelbullar nu : )



Lite kanelbullar, brysselkål, ärtor och pommesfrites, vad kan man göra av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0