Dagens färg?!

Ja, då var det måndag och ny vecka. Och vad har denna veckan att bjuda på då än så länge? Jo, jobbsökande, fix med CV och bio. Idag börjar mikey sin träning efter uppehållet så då får man börja vänja sig vid att vara själv på kvällarna igen. Eller jag behöver nog inte vänja mig så mycket, det kan nog bli ganska skönt då vi ändå bor tillsammans och träffas en hel del. Så det får bli min tid på dygnet, får väl försöka komma igång med läsningen igen och på onsdagar ska jag förhoppningsvis gå antingen en kurs i modeteckning, vilket hade varit så himla kul eller en kurs i teckning och målning. Men det lutar nog åt modeteckning just nu och att jag i så fall sen kan läsa även teckning och målning.
Så vad är dagens färg idag då? Ganska ljus och färglad får jag nog säga, trots lite motgångar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0