Allergisk.

Fan, jag tål alltså inte läppstift eller läppglans, dem flesta iaf. Jag vet att jag är känslig och ändå går jag på det igen. Så bara för att jag använde mitt fina rosa läppstift igår kliar det på mina läppar och så blir dem helt röda. Så från och med nu har jag bestämt mig för att jag varken gillar läppstift eller läppglans, jag kör stenhårt på neutrala läppar. Det blir min melodi!

Nu ska jag fixa och föna håret och för det behöver jag FYRA olika sorters prudukter, japp fyra. Jag har så tjocka hårstrån att många produkter försvinner in i håret, och så behöver jag ta lite extra av allt.



Men med hjälp av dessa blir det oftast ganska bra!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Igår kväll såg jag på Popcirkus. Hade ni trevligt igår kväll då? :)

2009-01-29 @ 16:04:19
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0