1a januari 2009.

Gott nytt år på er ! Hoppas ni hade en riktigt bra kväll igår. Tror faktiskt jag glömde önska er gott nytt år just igår, men jag gör det idag. Känns som att jag är den ända som en vaken, gick upp för ett litet tag sen. Vi hade en himla kul, trevlig, mysig och lugn nyår och kom i säng vid fyra tiden. Var lite orolig för katten här hemma, hans första nyår och kanske han skulle bli jätterädd för alla fyrverkerierna. Men vi hade dragit för alla fönster, låtit en lampa varit tänd och öppnat till honom i klädkammaren ifall han hade velat springa in där och gömma sig. Men när vi kom hem låg han i vår säng och sov, och såg jättelugn ut. Så det har nog inte varit några som helst problem, skönt! Vet man det till nästa gång. Han är nog inte så rädd av sig.

Det togs en hel del bilder igår, dock inte med vår kamera då vi glömde den hemma. Så kommer väl få lite bilder skickat till mig sen och då lägger jag självklart upp dem fö allmänr beskådning här i bloggen. Och så kan ni också få se vad kvällens outfit blev!

Vid tolvslaget stod hela festen ute på en gröning i närheten, med champagneglasen i högsta hugg och Mikey fick sig en ordentligt nyårskyss. Detta var vårt fjärde nyår tillsammans! Jag frågade honom vad han trodde skulle hända under 2009, om det kommer att bli en flytt till? Om vi kommer att resa? eller bara allmänt vad som händer runt om kirng oss, mig och Mikey. Vi kom fram till att det blir iaf inga barn, inget bröllop och ingen förlovning. Där är vi iaf på samma ställa i livet!
Allt sånt där får vänta ett tag till. Och vi är ju inte ens säkra på att vi vill gifta oss, inte för att vi inte älskar varandra tillräckligt mycket eller för att vi inte skulle kunna tänka oss att leva resten av våra liv tillsammans. Men vi känner inte att bara ett bröllop bevisar det.  Om det nu finns något att bevisa överhuvudtaget? Barn är faktiskt något som ligger Mikey och mig mycket närmre, även fast vi vill vänta ett bra tag  med det också.

Well, vi hörs senare, förhoppningsvis med en hel del bilder.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0