08.13

Uppe i tid idag! Mikey väckte mig när han åkte till jobbet kvart i åtta. Känns inte så härligt precis när man blir väckt, men nu känns det riktigt skönt att vara uppe i tid. Ska nämligen tvätta klockan tio, och ville ta det lite lugnt innan och äta frukost i lugn och ro. Om vädret tillåter ska jag även gå ut och gå en runda, kan ju säga att det var ett tag sen.

Skulle ju lämna en liten recension på den nya serien Lipstick jungle. Och jag började titta, men märkte efter en kvart eller så att jag började tänka på annat, busa med katten och satte på datorn igen. Och det är nog ingen bra recension. Men jag ska ge den en chans till, man ska inte dömma direkt. Ni som såg den, vad tyckte ni?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0