Tisdag.

Hallå!
Idag känner jag mig bättre i huvudet men är fortfarande duktigt förkyld. Igår var en riktigt seg dag och jag hoppas inte att denna tisdag också blir lika seg. Vi har ett riktigt kanon vinterväder här nere i Skåne idag. Snön ligger tjock och inte ett moln på himlen. De ni!
Planerna för idag är att vi ska ta oss ut lite i det fina vädret, trots förkylningen. Men lite frisk luft skadar inte! Och senare i eftermiddag ska vi äta middag hemma hos pappa med farmor. Sist vi skulle äta tillsammans blev ju pappa sjuk, så då fick vi ställa in. Nu är vi sjuka men det ska nog gå bra ändå! Först och främst ska vi få i oss frukost och ge katten mat, sen ska jag hoppa in i duschen och kicka igång dagen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0