Saturday.

Gud vad skönt det kan vara med lite sovmorgon ibland! Avslutade frukosten för en stund sen, har rastat katten lite och nu är Mikey iväg för att handla halstabletter och näsdukar till mig. Det är inge bättre idag, tyvärr. Men ska försöka att göra det bästa av situationen, vi ska ju för tusan iväg ikväll. Går dessutom runt här hemma och haltar, tror inte ni förstår hur mitt skoskav ser ut eller känns. Det är som ett stort öppet rött sår! Förstår inte hur jag ska kunna ha skor på mig överhuvudtaget, inga klackar idag iaf. Nej, men allt detta får lösa sig. Är det inte värre så ...

Ska inte titta på någon fotboll utomhus idag, utan ska ligga hemma under filten. Lika bra det! Så jag har tid för er sen också.

Puss

Kommentarer
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

skönt med sovmorgon!

sv: Jag ska bara slappa idag, men jag har tränat:)

2009-02-21 @ 13:47:44
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0