Ny dag, ny vecka, ny Nathalie.

Ny dag & ny vecka och idag jag mår faktiskt lite bättre. Vi satt uppe lite längre igår och skulle försöka följa Oscarsgalan. Men efter lite mer än en timme var jag helt slut och ville bara bädda ner mig i sängen. Så det gjorde jag!  Idag ska jag försöka ta mig in till stan med min förkylning och mitt skoskav, behöver köpa nya mascara och lite annat smått. Tänkte faktiskt köpa på mig ett par bra tajts, använder bara strumpbyxor förtillfället men ett par tajts är ju mer användbara då dem är mer täckande och lite tjockare. Har ni några bra tips på var man kan köpa bra tajts så säg till!
Och ikväll blir det förhoppningsvis en träff med tjejerna, vill ju dock inte smitta någon.


Sarah Jessica Parker                               



Marisa Tomwis                                         Vanessa Hudgens


Beyonce                                                        Anne Hathaway

Några av mina favoriter från rödamattan.

Bilder lånade av kanal9

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur är det idag? :)

2009-02-23 @ 14:09:38
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilka fina klänningar =)

2009-02-23 @ 14:18:47
URL: http://niinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0