Jag & min cykel.

Herregud, tror inte att jag har cyklat runt så mycket som jag har gjort idag. Påminn mig om att jag måste jobba lite på min kondis. Stack hemifrån vid elvatiden och kom hem för kanske 50 min sen. Har cyklat runt i ungefär 4 h, med lite pauser här och där. Om det är någon som kommer att sova gott inatt är det nog jag. Hungriga efter cykelturen så nu fixar vi lite tidig middag, hemmagjorda köttbullar och potatismos, den också hemmagjord. Och vid fem drar Mikey iväg på match och lite senare dyker Niki och Emelie upp på lite fredagsmys. Tänkte bjuda på lite brieost med kex, mörktchoklad och popcorn. En salig blanding!  Nu blir det mat

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0